F A Q ...

  1. Czy jest możliwość przetestowania systemu ?
  2. Tak, jest dostępna wersja demonstracyjna.

  3. Czy wersja demo zawiera pełną funkcjonalność systemu ?
  4. Tak, wersja do testowania zaopatrzona jest we wszystkie dostępne w systemie moduły.

  5. Czy korzystanie z CRMini jest bezpieczne ?
  6. System CRMini jest zabezpieczony zgodnie ze stosowanymi obecnie standardami bezpieczeństwa. System dostępny jest przez przeglądarkę internetową i komunikuje się z serwerem na kanale szyfrowanym SSL. Dodatkowo zastosowane technologie pracują tylko w tzw. jednej sesji. Oznacza to, że przy każdym odświeżeniu strony lub kliknięciu "Wstecz" trzeba będzie ponownie się zalogować.

  7. Jak rozpocząć korzystanie z CRMini ?
  8. Aby rozpocząć korzystanie z systemu należy się zarejestrować. Rejestracja w systemie jest sprowadzona do minimum tzn. należy podać takie dane: Nazwę firmy, NIP, adres e-mail. Wprowadzone dane muszą być poprawne, ponieważ: sprawdzana jest poprawność NIP, na adres e-mail przychodzi informacja o tym jak zalogować się do systemu już na własne konto.

  9. Przy rejestracji mam komunikat: "Podany NIP już istnieje" ?
  10. W takim przypadku konieczny jest Państwa kontakt z nami pod adresem: rejestracja@kls.com.pl. W temacie wiadomości proszę wpisać: problem z rejestracją.

  11. Zapomniałem hasła ?
  12. W okienku logowania do systemu jest dostępna opcja przypomnienia hasła. Działa w ten sposób, że na Państwa konto mail'owe, które zostało podane przy rejestracjii, wysyłany jest email z nowym tymczasowym hasłem.

    W przeciwnym razie należy kontaktować się z nami pod adresem: rejestracja@kls.com.pl. W temacie wiadomości proszę wpisać: problem z hasłem.

  13. Czy jest możliwe przypominanie SMSem ?
  14. Obecnie nie jest możliwe wysyłanie powiadomień SMSem.